Ahoj všem, je to trochu nezvyklé psát takový "úvodní" článek, ale bylo by asi dobré napsat něco o tom, o čem tento blog bude....

O blogu


Ahoj všem,
je to trochu nezvyklé psát takový "úvodní" článek, ale bylo by asi dobré napsat něco o tom, o čem tento blog bude. Určitě jich je na světě spousta a já se jen přidám mezi ty ostatní, ale je mi to jedno. Jeden blog už mám a ten je celý o knihách. A knižních blogů jsou stovky. Proto mě netrápí založit si další blog. Tento blog s docela příznačným jménem She is a fangirl bude celý tématicky věnovaný kultovní sérii Star Wars. Na těch filmech jsem doslova a do písmene vyrostla a s blížící se premiérou nového filmu jsem začala mít potřebu se vyjádřit. Samozřejmě že slovy, ale na mém knižním blogu by to bylo jako pěst na oko. Proto mám tento nový, který se bude věnovat jen této tématice. 

Hlavním tématem teda budou Star Wars. A o čem budou články? Prostě o všem. O filmech, seriálech, knihách nebo komiksech. Budu se snažit psát i nějaké tématické články, vyjadřovat se k trailerům, rozhovorům, nejrůznějším článkům apod. A to by asi na úvod i stačilo. Možná časem tento "úvodní" článek smažu nebo napíšu lepší, ale na zatím to stačí. Budu ale ráda za každého nového čtenáře.

0 komentářů: